Shop Mobile More Submit  Join Login
APUSH silliness dos by explosive-toaster APUSH silliness dos by explosive-toaster
The final installment in the saga of Robert Morris' embarrassment.
Again - true story. Seriously.

Alex Hamilton is such a bad boy. He would totally do something like this EVERY WEEK.

Poor Morris.

In other news: 12 STORIES TALL MADE OF RADIATION. WASHINGTON.
Add a Comment:
 
:iconcocohorse:
Cocohorse Featured By Owner Jan 29, 2013  Hobbyist General Artist
I love how you draw these guys very simple, yet they have great expressions! :D

Washington FTW.
Reply
:iconexplosive-toaster:
explosive-toaster Featured By Owner Jan 31, 2013  Student
<3 Cheers!
Reply
:icondingodolly:
DingoDolly Featured By Owner Nov 27, 2010
I love the look on Washington's face lol
Reply
:iconexplosive-toaster:
explosive-toaster Featured By Owner Nov 28, 2010  Student
Haha, thank you! I'll have to redo this comic one of these days...
Reply
:iconfangsupsanti14:
FangsUpSanti14 Featured By Owner Dec 4, 2008
lmfao, this is an epic win!! hahah hamilton is so sexy
xD
omigawd i love crazy history stories haha
Reply
:iconexplosive-toaster:
explosive-toaster Featured By Owner Dec 4, 2008  Student
Haha, thank you! Yeah, I just don't see how people can say history is boring when it is CRAMMED FULL of crap like this. xD

Thanks for the fave! :heart:
Reply
:iconfangsupsanti14:
FangsUpSanti14 Featured By Owner Dec 4, 2008
Seriously! I think all the founding father stories would make such a kickass soap opera! hahaha
xDxD
Reply
:iconexplosive-toaster:
explosive-toaster Featured By Owner Dec 7, 2008  Student
AAHAHAHA YES.
IT MUST BE DONE. :D

*I put on my frock coat and powdered wig*
Reply
:iconfangsupsanti14:
FangsUpSanti14 Featured By Owner Dec 8, 2008
hahahahaha
Reply
:iconx-aka-x:
x-Aka-x Featured By Owner Sep 6, 2008
I remember this story. ;xD So funny!
Reply
:iconexplosive-toaster:
explosive-toaster Featured By Owner Sep 6, 2008  Student
Oh, it made me laugh so hard when I first read it. xD
Thank you for the lovely comments as well as the faves! :heart:
Reply
:iconx-aka-x:
x-Aka-x Featured By Owner Sep 7, 2008
No prob! ;D I absolutely love American history - reason why I'm taking APUSH from the most difficult teacher in the world at the moment. :3
ohgawdI'mgonnadie. ;_;
Reply
:iconexplosive-toaster:
explosive-toaster Featured By Owner Sep 7, 2008  Student
XD
I felt like I had the most difficult teacher in the world last year...
His name was Mr. Ackerman, and while he was AWESOME, we also had 60 question tests every week, plus assorted writing assignments etc. xD
You'll be really prepared for the exam, if your teacher is anything like him, though.
Reply
:iconx-aka-x:
x-Aka-x Featured By Owner Sep 7, 2008
My teacher... well two of my friends went through him, & he gives at least 5-6 hours of homework a night. x___x;; All the kids have scored 4s though, & my best friend scored a 5, damn her. You loose any chance at a social life, but he's amazing at teaching. He also gives a lot of extras to his APUSH students that he doesn't give to others. So... ya know. > >
He's definitally THE most difficult teacher any kid can go through though. D; Amazing, funny, awesome, witty, etc, but an ASSHOLE & freaking alskjf lasdjfl kj.
;___; It's so scary to be in his class. D;
Reply
:iconexplosive-toaster:
explosive-toaster Featured By Owner Sep 8, 2008  Student
.........
FIVE TO SIX???
NO WAY! HE SOUNDS BATSHIT INSANE!!
DDD:

Gawd. I feel for you.
Reply
:iconx-aka-x:
x-Aka-x Featured By Owner Sep 8, 2008
... well apparently he might be a little more difficult than yours. o_o;

Yes, he's extremely tough. D; Thanks for the feel. ;D

... oh god I have five billion other extra curricular activities too throughout the year, especially right now. I don't know how I'm going to survive. ;__;
Reply
:iconexplosive-toaster:
explosive-toaster Featured By Owner Sep 9, 2008  Student
UH YEAH JEEZ. :c

Well, good luck! *sympathy pat*
Reply
:iconkumu2345:
Kumu2345 Featured By Owner Nov 1, 2007
I read about that in a book about Washington and Lafayette. XD
It made my day to see that some one drew it in comic form.
And Hamilton is a badass indeed. Probaly drew on Jefferson's face if he ever fell asleep during meetings. Okay that was random. I blame the fact that I've had entirely to much candy today.
Reply
:iconexplosive-toaster:
explosive-toaster Featured By Owner Nov 2, 2007  Student
LOL Oh my god, he totally did.
I can just see him with a pen, with his tongue sticking out, drawing a big curly mustache on Jeff. XD

Thanks a lot!
(also, the second part of you signature made me laugh)
Reply
:iconvoidstone:
VoidStone Featured By Owner Oct 23, 2007
MADE OF WIN THIS IS.
Reply
:iconexplosive-toaster:
explosive-toaster Featured By Owner Oct 24, 2007  Student
Yay, thank you, Yoda!
Or neko-chan Hamilton, I can't tell which.
Anyway, thanks! :3
Reply
:iconkilaicious:
Kilaicious Featured By Owner Oct 9, 2007  Hobbyist General Artist
You all have strange conversations...Seriously.

You'd fit in at our lunch table XD
Reply
:iconexplosive-toaster:
explosive-toaster Featured By Owner Oct 10, 2007  Student
You think this is MY conversation?
No no no. Read the description people. This is ALL FACT.
Scout's honor.
Except for maybe the "BURN" part.
But yeah! Mostly historical fact!
Reply
:iconkilaicious:
Kilaicious Featured By Owner Oct 10, 2007  Hobbyist General Artist
You should know by now that I can read and completely misread what I just read. Didn't theatre teach you that? It's like...Pwn Ves! Pwn!

Run. Run Kila run DX
Reply
:iconexplosive-toaster:
explosive-toaster Featured By Owner Oct 11, 2007  Student
Heh, yeah.
Reply
:iconltlunatic:
LtLunatic Featured By Owner Oct 9, 2007
i love that story. it is sooo awsome! i wish i was that creative...
Reply
:iconexplosive-toaster:
explosive-toaster Featured By Owner Oct 9, 2007  Student
I seriously did not make this up, dude.
I just illustrated it from a history book because it made me chuckle.
NO LIE.
Reply
:iconltlunatic:
LtLunatic Featured By Owner Oct 10, 2007
true... well then, i wish i could find that silly of stuff.
Reply
:iconexplosive-toaster:
explosive-toaster Featured By Owner Oct 10, 2007  Student
You just have to keep your eyes open!
Reply
:iconltlunatic:
LtLunatic Featured By Owner Oct 11, 2007
that makes sense. i should.
Reply
:iconobsidian91:
obsidian91 Featured By Owner Oct 8, 2007   Photographer
ALSO
Washington=...Snape?
Like... colonial, and american, and not greasy, but Snape!
In demeanor and nose style.
Reply
:iconexplosive-toaster:
explosive-toaster Featured By Owner Oct 8, 2007  Student
OMG you are so right.
Reply
:iconambrmerlinus:
AmbrMerlinus Featured By Owner Oct 8, 2007
:XD: OH GOD! You simply must do more historical comics. I <3 this so much. XDDD
Reply
:iconexplosive-toaster:
explosive-toaster Featured By Owner Oct 8, 2007  Student
Haha, thank you!
And I may.... there is more than you would think out there. *wise nod*
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
October 7, 2007
Image Size
1.7 MB
Resolution
3995×5207
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,671
Favourites
19 (who?)
Comments
34
Downloads
144
×